poniedziałek, 6 stycznia 2014

8. Kłótnia

- Nie byłabym taka pewna... - powiedziała ze szyderczym uśmiechem
- To moje...
- Znalazłam NASZE rzeczy! - powiedziała triumfalnie
- Jakie rzeczy?! Jakie wasze?! Tam jest TYLKO MOJE zdjęcie!
- Nie kłam... chodźcie i sami się przekonajcie...
Wszyscy podeszli i zajrzeli w miejsce gdzie leżała poduszka. Okazało się że są tam WSZYSTKIE skradzione rzeczy!
- Co one tu robią?! - krzyknęła głośno blondynka
- Zadalibyśmy tobie to samo pytanie...
- Ale to nie ja wam je zabrałam!
- Dowody mówią same za siebie. - powiedziała jadowicie Victoria
- TO NIE JA! PRZYSIĘGAM! - krzyknęła zrozpaczona
- Kim nie pogrążaj się już. Wystarczy wrażeń jak na jeden dzień. - powiedziała najdelikatniej jak umiała Julia ale nie kryła zdumienia
- JAK MOGŁAŚ?! UFALIŚMY CI! - krzyknął z wielkim wyrzutem Jack
Blondynka miała łzy w oczach.
- Naprawdę to nie ja! Uwierzcie mi! Błagam!
- WSZYSTKO wskazuję na ciebie. - zauważył cicho i smutno Milton
- ALE TO NIE JA! - krzyknęła nastolatka
- Yhy... to kto niby inny wiedział by co jest dla kogo najcenniejsze? Kto miał do wszystkiego dostęp? Kto oszukiwał swoich przyjaciół żeby zdobyć rzeczy na których widać zależy ci bardziej niż na przyjaciołach? Kto umiałby zatrzymać czas i ukraść?! - powiedziała Victoria
- NIE JA!
- Dobrze... to w takim razie jak wytłumaczysz, że wszystkie skradzione rzeczy są u ciebie? - Victoria była coraz bardziej bezczelna i pewna siebie
- Nie... nie... wiem... - wyjąkała cicho
- Czemu to zrobiłaś? - zapytała się Mika
- Jak to czemu?! Chciała pieniędzy! Sprzedałaby wszystko i żyła na bogato a nie ...-powiedziała Victoria za blondynkę ale nie dokończyła bo Kim jej przerwała
- Nieprawda. To wszystko to kłamstwo...
- Jak to udowodnisz? - zapytała się Victoria cwaniacko

Blondynka zaczęła się zastanawiać. Jest tylko jeden sposób. Bardzo niebezpieczny ale innego nie ma wyjścia.

- Zabiorę was w przeszłość... - powiedziała dziewczyna nieobecnym głosem
- Ale jak to zrobisz?
- Co?
- To nie jest dobry pomysł!
- Kim nie!

Ale blondynka już tego nie słuchała. Zabrała wszystkich zgromadzonych w pokoju i wszyscy zaczęli widzieć rozmyte kolory, zarysy w szybkim tempie. Trwało to tylko chwilę. Po chwili wszyscy upadli na zimną ziemię. Leżeli przez chwilkę przychodząc do siebie i przyjmować fakt że są w przeszłości. Ale przeszłości innej niż się spodziewali... 

                                         

Bardzo, bardzo krótki ten rozdział :((((
Zgadłyście że były tam schowane rzeczy ale Kim chodziło o zdjęcie xD
Zdradzę wam że Kim przeniosła w czasie jeszcze jedną osobę...
Kto to?
Jak temu komuś udało się przenieść razem z innymi w przeszłość?
I najważniejsze pytanie...
GDZIE ONI WYLĄDOWALI?
Hahhah te odpowiedzi rozwiążą się w następnym rozdziale ^^
Więc do następnego <3

10 komentarzy:

  1. Super! :D
    Ale kolejny ma być dłuższy, bo znajdę i uduszę! xD Oby wszystko się wyjaśniło :) Wiem, że to Victoria i coraz bardziej jej nie lubię :/
    Czekam na nn^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że to Viktoria lub jakiś nauczyciel... a co do przeszłości to coś mi mówi, że przeniosła się w czasie, do wtedy, kiedy ojciec ją bił, albo jej siostra umierała...
    Rozdział cudowny, ale zdecydowanie za krótki!!
    Kolejny ma być dłuższy!
    Kocham i czekam na nn ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo nie powiem, ale to jest świetne! :D
    Ciekawe, gdzie się przenieśli:D
    I najważniejsze, niech przyjaciele zobaczą, jaka jest Victoria!
    Ta żmija.. już jej nienawidze:D
    Czekam na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzodział wspaniały <3
    Twój blog jest zajebisty :*
    Bardzo mi się podoba pomysł, bardzo oryginalny <3
    Victoria jest...nie powiem xd
    Kocham i czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!!!
    Nie mogę doczekać się nst. rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jest cudowny <33
    Myślę, że zabrała jakiegoś nauczyciela.. może tego, który nadzorował ich karę?
    Victoria.. ughh.. jak ona może wszystkich oszukiwać?!
    Jestem ciekawa jak Jacka ją przeprosi kiedy się okaże, że to nie ona ukradła ich rzeczy.. Oczywiście nie ona je ukradła.. no kogo ja oszukuje.. jestem pewna, że to Victoria je ukradła!
    Pożycz mi trochę talentu..
    Czekam na next ;** Ale ma być dłuższy!!
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. rozdział jest bisty! <3 kocham twojego bloga. Mam wskazówkę dla cb ;) rób krótkie rozdziały i je często dodawaj <3 czekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. rozdział jest bisty! <3 kocham twojego bloga. Mam wskazówkę dla cb ;) rób krótkie rozdziały i je często dodawaj <3 czekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebsten Award :)
    Zapraszam po szczegóły : http://different-love-kick.blogspot.com/2014/01/liebsten-award.html
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super nie mogę się doczekać następnego!

    OdpowiedzUsuń